poniedziałek, 9 maja 2016

Na deskach teatru


A w teatrze wszystko inaczej.
Tu naprawdę żyje to, na co patrzę.
Aktor, Co króla gra,
wcale nie jest za szybą ze szkła.
Ta aktorka
Widzi mnie na pewno,
chociaż jest złotowłosą królewną.
I ten książę,
piękny jak westchnienie,
jest o krok ode mnie – choć na scenie.
Więc nie wierzę,
Że jak wyjdą za kulisy,
to królewna czarnowłosa będzie,
książę – łysy.
Bo jeżeli nie za szkłem,
nie na taśmie,
to ta bajka musi być
tutaj właśnie.
Dla mnie,
przy mnie
dzieją się te dziwy.
Kocham teatr, bo jest inny.
Żywy.

Futrzana marionetka tańczy dla nas w rytm znanych przebojów






A teraz nasz dobry znajomy Filip - sprawdzamy czy zna części swojego ciała







Pacynkowa scenka o bezpieczeństwie













Paluszkowa Indiańska wyliczanka 





Pacynkowe szaleństwo - każdy przedszkolak wybiera pacynkę i zaczyna własne przedstawienie 








































Zadanie domowe - tworzymy pacynkę ze skarpetki lub łyżki i robimy teatrzyk dla rodziców:) 




Nasze paluszki w roli aktora :)










Zgadywanki obrazkowe 



Teatrzyk cieni o przyjaźni bardzo spodobał się dzieciaczkom 






A teraz pora na przedstawienie pod tytułem "Marzenie królewny"

Występują

Potwór Krystianek 


Królewna - Gabrysia


Gwiazdka - Staś



Biedronka - Hania




Rycerz - Leo



W magicznej skrzyni ukryło się wiele przebrań - każdy może wycharakteryzować się jak tylko chce



















Mim - to aktor, który nie używa słów - zabawa pantonimą




Wierszyk o stonodze i nasze nogi w głównej roli



A na deserek teatralnych zabaw - Stasiu jako marionetka 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz